ADJ網路實驗室
打印

痘 痘 必 讀 Q&A

本主題被作者加入到個人文集中

痘 痘 必 讀 Q&A

Q:點解會有暗瘡?
A:暗瘡既成因有好多,但1般來說,大多數係因為荷爾蒙分泌旺盛而令皮脂分泌過多,加上皮膚表面既角質變厚,就更容易堵塞毛孔或引起發炎而形成暗瘡。另外,遺傳因素、精神壓力、藥物、睡眠不足以及不良既飲食習慣亦係暗瘡成因之1。

Q:邊d部位最易有暗瘡?
A:通常係額頭、鼻及下巴連成既T字部位都較易生暗瘡,呢d部位既皮脂腺及汗腺亦較集中,好容易出油或暗藏污垢,洗潔時要多加留意。

Q:曬太陽會造成毛孔阻塞嗎?
A:直接照射紫外線會令皮膚既組織變硬,從而更容易造成毛孔阻塞,而暗瘡既疤痕亦會因而變色,所以想減少患上暗瘡機會,就唔好係太陽之下曝曬la!

Q:食乜野可以預防暗瘡?
A:維他命A係保持皮膚粘膜健康不可缺少既養分,而維他命B2、B6則可抑制皮脂分泌,要攝取維他命A、B2及B6,就要食魚類或豬肝,其餘既菠菜、椰菜、菲菜及豆類亦含豐富維他命。

Q:暗瘡會毀容嗎?
A:1般暗瘡當然不會造成毀容,但假若調理不善,暗瘡就會變成壞死性,暗瘡亦會進展成粉刺、膿包、囊腫等地步,假如再不理會,暗瘡就會冇機會留下永不磨滅既疤痕。

Q:1日要洗幾次面?
A:假如屬於乾性皮膚,每日洗面不宜超過4次,每日早、晚可各2次,中午時仍可用暖毛病輕抹1下,又或用棉花以化妝水抹面亦得。

Q:如何以正確方法洗臉防止暗瘡?
A:將毛巾用溫手浸濕,再將潔面乳或番〝木見〞搽洗面部,洗面時應以指尖用力,令皮膚與毛巾有明顯既摩擦接觸,令油脂污垢充分除走,最後用清手洗乾淨及以毛巾抹乾。

Q:點解捱夜會令暗瘡惡化?
A:係體內促進新陳代謝既「成長荷爾蒙」,通常於夜晚11.00至凌晨2.00分泌得最旺盛,但要順暢咁完成整個新陳代謝過程,必須有6至8小時既睡眠時間,但假如捱夜而缺少睡眠,即會令舊細胞更新受阻,新舊細胞互撞就會容易阻塞毛孔,引起暗瘡。

Q:運動會對暗瘡有壞影響嗎?
A:基本上運動能提高新陳代謝,對身體絕對有益,但運動時所留既汗水,往往令皮膚容易積聚污垢,所以係運動之後,應該盡快進行清潔,從而減低患上暗瘡既機會。

Q:點解月經期間會容易有暗瘡?
A:由排卵日後到生理期為止既2星期內,女性既身體會分泌出黃體荷爾蒙,皮脂分泌亦隨之增加。另外,有部分女士特別喜歡係月經期暗進食甜品,同樣會令皮脂分泌增加,患上暗瘡既機會就更大。

Q:夏天既室內冷氣會對暗瘡有壞影響嗎?
A:由於冷氣會令皮膚既表面溫度下降,毛細孔亦會隨之執閉,原本充滿油分既夏天皮膚,就會更容易積聚污物於毛孔內。

Q:消除暗瘡紅印有乜計?
A:要令暗瘡疤痕或經印褪色,就會多食含維他命C既食物,1般生果或橙汁就可以。

Q:假如有暗瘡,重可以用化妝品嗎?
A:可以,但要注意切忌使用油性化妝品,係夜晚臨訓前要以溫水洗去化妝品,另外使用化妝品前更要確保雙手及皮膚清潔。

Q:點解會有暗瘡疤痕?
A:假如對暗瘡處理不當而令患處發炎既話,傷口皮膚就會產生1種叫melanin既褐色色素,暗瘡好番之後,就會變成黑斑或疤痕。

Q:使用抗生素醫治暗瘡有咩壞處?
A:抗生素既功用在於殺死引致暗瘡既細菌,但長期使用抗生素亦會令細菌帶有抗藥性,細菌既抗藥性愈,大後果就會更嚴重。

Q:點解便秘會令暗瘡惡化?
A:身體溶解脂肪有2種途徑,第1個係糞便中排泄,另1個則係皮脂分泌。當身體因便秘而無法消除脂肪,皮脂既工作負擔亦大為增加,皮脂分泌過盛,當然會容易造成阻塞毛孔引起暗瘡。





TOP

ARTERY.cn