ADJ網路實驗室
打印

bb狂睇電視,玩flash card你認為有用嗎?

bb狂睇電視,玩flash card你認為有用嗎?

bb狂睇電視,玩flash card你認為有用嗎?

BB太鐘意睇電視,聽完d新聞知道對佢地既傷害咁大,我真係唔想再比佢睇tv啦......and then佢專注一d都唔掂,真係好大件事。好多mama話玩flash card可以專注好d,又學到字,我就上網search到個免費試玩既電腦flash card,效果唔錯,開頭一星期佢完全一睇就喊,之後第十日開始終於肯睇一分鐘啦,仲認到5隻字仔tim~試玩完我有買到,因為都幾方便好用又唔係貴,大家可以搵呢個媽咪 [31805838 靳小姐 (63847428)] 買有野送同埋平d。
二千蚊左右可以分期,有埋個talk教點用,個talk都講得幾好。
(以下資料可作參考)
www. brillkids.com (14日試用)   www.brillbaby.hk (香港網站)
此系統免費提供實用教學工具下載,您可以利用它們幫助您的寶寶進行學習。您可以在不同的分類選擇下載不同的版本,包括圖片卡列印,PowerPoint學習字卡,兒童學習字卡。
還有網上討論區,可供家長互相交流心得,用法
*little reader可以長期免費升級補充資料庫
*由外語老師錄製24種語言
*有效的拼讀教學PATTERN PHONICS
*各種不同類型FLASH CARD,例:黑白咭,圖咭,字咭,認知咭等等.....
*家長自制 個人化字咭,讓學習閲讀為您的寶寶帶來真實~貼身
例如 : “眼睛”此字 您可以選擇不用資料庫裏的圖片和聲音
而將寶寶、媽媽、爸爸或者爺爺的眼睛圖片載入軟件,隨文字播放   讓寶寶看到熟悉的畫面
只要每日花十分鐘既時間,你既BB都可以不到3歲就可以閱讀文章
使用Little Reader學習系統,
寶寶不到三歲就可以閲讀。通過我們的Pattern Phonics™系統,
他們可以自然直觀地讀出大量詞彙,而且可以了解詞彙的含義。






TOP

ARTERY.cn